An extraordinary tale of love, loss, imagination and not really being there, for fans of Roald Dahl and Neil Gaiman.Rudger is Amanda's best friend. He doesn't exist, but nobody's perfect.Only Amanda can see her imaginary friend - until the sinister Mr Bunting arrives at Amanda's door. Mr Bunting hun...
An extraordinary tale of love, loss, imagination and not really being there, for fans of Roald Dahl and Neil Gaiman.
Rudger is Amanda's best friend. He doesn't exist, but nobody's perfect.
Only Amanda can see her imaginary friend - until the sinister Mr Bunting arrives at Amanda's door. Mr Bunting hunts imaginaries. Rumour says that he eats them. And he's sniffed out Rudger. Soon Rudger is alone, and running for his imaginary life. But can a boy who isn't there survive without a friend to dream him up?
A brilliantly funny, scary and moving read from the unique imagination of A.F. Harrold, this beautiful book is astoundingly illustrated with integrated art and colour spreads by the award-winning Emily Gravett.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.