WINNER of the Irish Book Awards Children's Book of the Year 2012 and the Honour Award for Illustration from Childrens' Books Ireland, 2013.An exquisite new book, featuring a boy and his moose, from internationally bestselling, multi-prize-winning picture book creator, Oliver Jeffers."Wilfred owned a...
WINNER of the Irish Book Awards Children's Book of the Year 2012 and the Honour Award for Illustration from Childrens' Books Ireland, 2013.
An exquisite new book, featuring a boy and his moose, from internationally bestselling, multi-prize-winning picture book creator, Oliver Jeffers.
"Wilfred owned a moose. He hadn't always owned a moose. The moose came to him a while ago and he knew, just KNEW, that it was meant to be his. He thought he would call him Marcel."
Most of the time Marcel is very obedient, abiding by the many rules on How to Be a Good Pet. But one dark day, while deep in the woods, someone else claims the moose as their own...
Is Marcel really Wilfred's pet after all?
An beautifully-illustrated, witty and thought-provoking story, exploring the concept of ownership.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.