"El puré de patates és perquè ningú no quedi amb gana.L?herba és per tenir-la a terra amb fang a sota i trèvols a sobre.Un cargol és per sentir el mar."?Un clot és per cavar-hi? va ser, el 1952, l'obra amb la que Ruth Krauss i Maurice Sendak van iniciar una fructífera col·laboració literari-artístic...
"El puré de patates és perquè ningú no quedi amb gana. L?herba és per tenir-la a terra amb fang a sota i trèvols a sobre. Un cargol és per sentir el mar." ?Un clot és per cavar-hi? va ser, el 1952, l'obra amb la que Ruth Krauss i Maurice Sendak van iniciar una fructífera col·laboració literari-artística, que es va prolongar fins al 1960 i s'activaria de nou el 2005 amb ?Ossets?. Junts van innovar en el gènere de l'àlbum il·lustrat amb propostes tan originals com ara aquests ?primer llibre de definicions?, que conté una part de l'ampli i variat univers infantil: les parts del cos, objectes i animals de l'entorn més pròxim, activitats quotidianes, elements del joc?
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.