Sabíeu que no es llegeixen només paraules? Que els gestos, els rostres, les entonacions o el ritmes també poden llegir-se? Us heu demanat mai si un nadó llegeix? O quan és interessant oferir-li el seu primer llibre? No sabeu com triar entre tota la producció que hi ha a les llibreries o biblioteques? Us agradaria descobrir com es pot acompanyar la descoberta literària dels més petits? Aquest cicle està pensat per donar resposta a preguntes que sovint ens fem quan arriba un nadó a la família.
Un curs de quatre sessions d’una hora i mitja de durada cada una, dirigit a les famílies per descobrir com llegeixen els nadons, quin tipus d’obres els podem oferir i quina mena de lectura proposen. Al llarg de les sessions coneixerem la diversitat de tipologies de llibres que existeixen per a la petita infància, ens aturarem a observar com llegeixen els nadons, ens sorprendrem i descobrirem molts llibres per tal de trobar diverses formes, i moltes vegades inesperades, d’acompanyar la seva lectura.
El curs l’imparteix Anna Juan Cantavella, Doctora en Antropologia Social i Cultural i Màster en Llibres i literatura infantil. Treballa com a docent i investigadora en el camp de la didàctica de la literatura i col·labora amb el grup de recerca GRETEL. Actualment és responsable de la seu catalana de l’editorial Wonder Ponder, Filosofia visual per a nens, i dissenya i porta a terme formacions i tallers d’educació literària per a mediadors, famílies i infants.
Les persones inscrites rebran una bibliografia completa en finalitzar el cicle. També disposaran d’un 5% de descompte en la compra de la bibliografia.
Famílies amb infants d’entre 0 i 3 anys o que esperen l’arribada d’un nadó.
Les persones amb nadons fins a 15 mesos poden venir amb els seus fills/filles. Una entrada inclou l’accés d’un adult i un nadó.
Activitat realitzada amb la col·laboració de El Culturista