An interactive picture book from the New York Times bestselling "Prince of Preschool"Great for toddlers, preschoolers, and early readers to learn about combining colors in a fun and imaginative way.A mess free way to learn about transforming colors and following directions: Accept Herve Tullet's irr...
An interactive picture book from the New York Times bestselling "Prince of Preschool"
Great for toddlers, preschoolers, and early readers to learn about combining colors in a fun and imaginative way.
A mess free way to learn about transforming colors and following directions: Accept Herve Tullet's irresistible invitation to mix it up in a dazzling adventure of whimsy and wonder. Follow the artist's simple instructions and suddenly colors appear, mix, splatter, and vanish in a world powered only by the reader's imagination. In Mix It Up! Tullet sets readers on an extraordinary interactive journey all within the printed page.
The perfect book for young children to develop an understanding of colors Ideal as a fun and interactive read aloud book for families or small groups
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.