En aquest llibre es parla d'un tema essencial en la nostra formació com a persones: com s'ensenya a ser una nena o un nen. Hem de comprendre que tenir una filla o un fill són fets equivalents; els haurem d'ajudar a construir-se com a persones lliures, sense prejudicis que els impedeixin créixer ni e...
En aquest llibre es parla d'un tema essencial en la nostra formació com a persones: com s'ensenya a ser una nena o un nen. Hem de comprendre que tenir una filla o un fill són fets equivalents; els haurem d'ajudar a construir-se com a persones lliures, sense prejudicis que els impedeixin créixer ni els facin patir. Amb exemples extrets del dia a dia, Núria Solsona, una de les màximes expertes en coeducació, ens proposa maneres de disminuir les conseqüències d'una educació sexista i promoure la igualtat d'oportunitats, per tal que no limitem el desenvolupament de les nostres criatures per raons de gènere i per tal que tinguin arguments per defensar la seva llibertat d'elecció.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.