Aquesta segona part de l02019;aventura d02019;en Tintín a la lluna fou publicada el 1954. Com vàrem fer en la primera part Objectiu: la lluna, no explicarem tampoc l02019;argument ...9788426100146HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
Aquesta obra va començar a publicar-se al setmanari Tintín, a partir del 30 de març de l02019;any 1950, dinou anys abans de l02019;arribada de l02019;home a la lluna. No es tracta ...9788426110633HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
Aquesta aventura d02019;en Tintín tracta de la guerra entre les grans companyies petrolieres. Tot comença quan la gasolina adulterada envaeix el mercat. En Tintín viatja cap el paí...9788426111845HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
Aquesta obra mestra del còmic, publicada l02019;any 1944, és la continuació d02019;El secret de l02019;Unicorni, i en ella es narra la recerca del tresor del pirata Rackham el Roig...9788426110619HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
Aquesta obra mestra del còmic, publicada l02019;any 1944, és la continuació d02019;El secret de l02019;Unicorni, i en ella es narra la recerca del tresor del pirata Rackham el Roig...9788426111760HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
Un aeròlit avança cap a la terra i molts presagien la fi del món. En Tintín va a l02019;observatori astronòmic on hi coneix el professor Càlix. Per sort, els presagis no s02019;aco...9788426111838HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
Tot seguint la pista d02019;una misteriosa llauna de cranc, en Tintín cau presoner dins d02019;un vaixell d02019;una banda de malfactors traficants d02019;opi. Allí hi ha el malvat...9788426111869HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
Aquesta vegada en Tintín se02019;n va cap a Escòcia seguint la pista d02019;uns malfactors. Descobrirà el secret que oculten els murs del castell de Ben More, a l02019;illa Negra, ...9788426110596HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
El robatori d02019;un fetitxe arumbaya del Museu Etnogràfic, farà que en Tintín vagi a la República de Sant Teodoro. Allí es veurà ficat en la guerra que té aquest país amb el seu ...9788426111814HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
En Tintín aquesta vegada viatjarà cap a la misteriosa Xina. A Xangai descobreix l02019;origen d02019;un poderós verí que fa embogir. Allí s02019;enfronta a una banda terrible de tr...9788426111852HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
En Tintín va de viatge en un creuer cap a l02019;Extrem Orient. A bord coneix un estrany egiptòleg, en Filemó Sicló, el qual viatja per cercar la tomba del faraó egipci Kih-Oskh. E...9788426111777HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
En aquesta aventura, en Tintín ha de realitzar un reportatge al centre de l02019;Àfrica. Allí viurà perilloses aventures, ja que els seus enemics el volen matar. En tornar el Tintí...9788426108005HERGE-TINTIN CATALAN
Joventut
domingo, 1 de octubre de 1989
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.